Hyundai získal 3,5% podíl na evropském trhu nových osobních vozů, podle statistických údajů za rok 2012 zveřejněných evropskou asociací výrobců automobilů ACEA. Pro porovnání, na konci roku 2011 měl Hyundai tržní podíl ve výši 2,9 %.

V roce 2012 bylo registrováno 432 135 nových vozů značky Hyundai, což je nárůst o 9,4 % v porovnání s rokem 2011. Během stejného období klesl celkový objem trhu o 7,8 %.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu dodal: „Tváří v tvář náročným ekonomickým podmínkám máme velkou radost, že jsme dosáhli nejlepšího podílu na evropském trhu všech dob. V uplynulých dvou letech jsme uvedli na trh 12 nových modelů, z nichž několik zamířilo do nových segmentů, přičemž všechny nabízejí vysokou kvalitu, nízké emise a skvělý poměr cena/výkon.“

 

„Po tomto období intenzivního uvádění nových produktů na trh máme pro rok 2013 v plánu upevnit naše postavení, přičemž hodláme posilovat základy našeho podnikání kvalitativním růstem, například zvyšováním povědomí o naší značce a vylepšováním zkušeností našich zákazníků, abychom si udrželi mnoho zákazníků, které jsme získali v uplynulých letech,“ dodal Allan Rushforth.

Hyundai pokračuje v investicích do svých evropských aktivit, které zahrnují například rozšíření centrály nedaleko Frankfurtu. Další významnou investicí je nové středisko pro testování vozidel v blízkosti slavného okruhu Nürburgring v Německu, které umožní další zlepšování kvality a jízdních vlastností vozidel Hyundai vyvíjených v Evropě.

Příprava na budoucí vstup značky Hyundai do mistrovství světa v rallye WRC (World Rally Championship) vyústila v založení společnosti Hyundai Motorsport GmbH, která sídlí v účelově postaveném areálu v německém Alzenau.

„I nadále budeme také investovat do naší rostoucí evropské obchodní infrastruktury a rozvíjet náš potenciál, ve snaze stát se vedoucím evropským výrobcem automobilů,“ uzavřel Rushforth.

Tisková zpráva/-PS-