Hyundai představila své plány na výstavbu nového střediska pro testování nových vozidel na slavné závodní trati Nürburgring v Německu. Nové středisko, jehož výstavba je již ve značně pokročilém stádiu, představuje investici ve výši 5,5 milionu EUR a potvrzuje ambice značky stát se také předním evropským výrobcem automobilů.

Inženýři ze stávajícího výzkumného a vývojového střediska v německém Rüsselsheimu budou v novém středisku testovat v Evropě vyvíjené vozy Hyundai, aby zlepšili jejich kvalitu a jízdní vlastnosti. V roce 2012 bylo téměř 95 % z 444 000 vozů Hyundai prodaných v Evropě navrženo, zkonstruováno a testováno v Rüsselsheimu, včetně bestsellerů i30, ix35 a i40.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Nové testovací středisko Hyundai na Nürburgringu je výrazem našeho záměru zaměřit se na zlepšování pocitu zákazníků z řízení našich vozidel, na další zdokonalování jejich jízdních vlastností, pérování a ovladatelnosti, což jsou důležité aspekty pro evropské řidiče. Nové středisko reprezentuje významnou investici, od níž si slibujeme, že ve značné míře přispěje k vylepšení vnímání značky Hyundai a našich klíčových konkurenčních výhod v Evropě.“

 

Poloha budovy se zastavěnou plochou 3050 m² umožňuje přímý přístup na slavnou závodní trať přezdívanou vzhledem ke své náročnosti „Zelené peklo“. Stejně jako návrat značky Hyundai do seriálu WRC, umožní i testování na Nürburgringu vylepšovat jízdní dynamiku, spolehlivost a odolnost vozidel Hyundai.

Tisková zpráva/-PS-