CFC, neboli Car Film Components, je německá společnost specializující se především na převleky automobilů pomocí samolepící fólie, které jsou dnes opravdu v módě. Nicméně ať CFC nekřivdíme, zvládnou bez problému klidně celou přestavbu vozu.

Jako své nejnovější reklamní auto si tentokráte vybrali VW Golf GTI šesté generace a musím říct, že výsledek rozhodně stojí za to. Pravý přední blatník je potažen folií s tématem komiksu stejně jako logo GTI, víčko palivové nádrže či přední spodní mřížka. Zbytek auta je pak potažena matnou šedivou folií, a aby to celé nepůsobilo tak jednolitě, jsou střecha a zpětná zrcátka potažena do lesklé fólie s motivem uhlíkových vláken.

Jenže reklamní auto nemůže být nuda. Proto Golf dostal jako bonus například bodykit z uhlíkových vláken, zadní difuzor nebo růžové mlhovky. Aby to růžové šílenství bylo úplné, růžovou dostala také 19″ kola.

 

Tohoto Golfa pohání klasický 2,0 litrový přeplňovaný čtyřválec, který tentokráte disponuje výkonem krásných 266 koní. Pokud se vám na něj začaly sbíhat sliny, tak vězte, že celé auto se dá koupit za „pouhých“ 13 000 EUR.

Líbí se vám současná móda polepů? Nebo jste fanoušky klasického lakování?

-AR-