Volvo a Avicii zahajují novou spolupráci

Autor: Tisková zpráva - 2. 5. 2015


Automobilka Volvo Cars a švédský hudebník a producent Avicii oznámili, že na oslavu svých švédských kořenů zahájili tvůrčí spolupráci, jejímž výsledkem bude singl a hudební klip. Jejich uvedení se světová veřejnost dočká 8. května. Smyslem této spolupráce je vytvořit základ nové globální kampaně značky nazvané „Začátek nové éry„.
Stockholmský rodák, hudební producent a umělec Avicii (26), který proslul jako jeden z nejlepších světových DJ, remixerů a hudebních producentů, svou činností výrazně ovlivnil hudební svět posledních let. Nyní Avicii vstupuje společně s automobilkou Volvo Cars, se kterou sdílí stejné švédské dědictví, do nové tvůrčí etapy.

„Automobilka Volvo Cars je přesně jako Avicii na vzestupu, který je provázen stále se rozšiřující základnou příznivců z celého světa. Myslíme si, že není lepší způsob, jak oslavit naši tradici a vášeň pro život než společnými silami vytvořit něco, co bude vypovídat o tom, kdo jsme a na čem nám záleží,“ vysvětluje Alain Visser, senior viceprezident oddělení pro marketing, prodej a zákaznický servis ve společnosti Volvo Car Group.

V rámci této spolupráce si Volvo vybralo k přepracování píseň Feeling Good, což je klasický song, který nahrála před 50 lety Nina Simone a kterému nyní vdechne nový život právě Avicii. Ten přidal nové vokály, nakažlivý rytmus a chytlavou melodii. Jednu z těch, ze kterých jsou nadšeny miliony jásajících fanoušků na festivalech a v hudebních klubech celého světa.

„Tuhle píseň jsem vždy miloval. Je to jedna z nejlepších skladeb, jaké kdy byly napsány. Pro mě je prostě nadčasová. Již dlouhou dobu jsem velkým fanouškem Niny Simone, Etty James a jim podobných interpretů. Proto když jsem zjistil, že právě tuto píseň chce společnost Volvo Cars použít ve svém hudebním videu, byl jsem opravdu nadšený a jsem moc rád, že mohu něco takového dělat. Mým cílem bylo vytvořit nové dílo, ale zároveň zůstat věrný podstatě původní písně,“ prohlašuje Avicii.

Nádherné záběry pro video Feeling Good byly natočeny ve Stockholmu a na místech, k nimž má Avicii osobní vztah. Mezi ta patří například švédská provincie Österlen, kde jeho rodina trávila letní prázdniny. Avicii a jeho tým měli právo tvůrčím způsobem zasahovat do finálního vzhledu videa, jehož osnovu vytvořili a odsouhlasili společně s týmem Volva.

„Před zahájením naší spolupráce, která by měla být dlouhodobá a na celosvětové úrovni, pro mě bylo důležité, že se bude z obou stran jednat o něco nového a jedinečného, co bude odpovídat filozofii našich značek s ohledem na důvěryhodnost i tvůrčí aspekt. Vše, co uvidíte v tomto klipu, je plně v souladu se značkou Avicii. Slogan této kampaně společnosti Volvo Cars zní ,Začátek nové éry, což je téma, které s Volvem sdílíme,“ říká Ash Pournouri, zakladatel společnosti At Night Management, jejíž vize a kreativní vedení dovedly Aviciiho k celosvětovému úspěchu.

Značka Volvo Cars si za dobu svého působení od založení v roce 1927 právem vysloužila pověst společnosti, která dbá na bezpečnost, ohleduplnost vůči životnímu prostředí a kvalitu. V posledních letech zahájila automobilka důležitý proces transformace, který je založen právě na těchto zásadních hodnotách. Výsledkem je postavení svěžího výrobce luxusních automobilů, který svým zákazníkům může nabídnout unikátní jízdní zážitek v autech, jež aktivně rozšiřují možnosti každodenního života, který zároveň ochraňují.

„Ve chvíli, kdy jsme realizovali ten nejvíce vzrušující plán na uvedení nového vozu v historii naší společnosti, nastala podle našeho mínění ideální doba na zahájení nové kampaně značky zaměřené na naši podstatu a jedinečnost. Tato iniciativa bude zčásti formovat novou marketingovou strategii Volvo Way, o níž jsme již před časem informovali. Z toho důvodu se tato kampaň jmenuje ,Začátek nové éry‘. Jedná se o oslavu toho, co nyní představujeme a čím chceme být v budoucnu. Je to o lidech, kteří chtějí ze svých životů vytěžit co nejvíce,“ dodává Alain Visser.

Nová kampaň bude následována intenzivní PR a marketingovou komunikací zaměřenou na Volvo XC90.

Štítky: , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru