Asi se všichni shodneme na tom, že VW Golf R20 šesté generace je docela zvíře. Pod kapotou má přeplňovaný čtyřválec o výkonu 270 koní. A upřímně, podlě mě je výzva upravovat takové auto! Za poslední týden projekty postavené na tomhle autě představily dvě společnosti – včera Cam Shaft, dnes německá tuningová společnost SchwabenFolia.

Úpravu vzali pěkně od podlahy – karoserii, podvozek a hlavně motor. Základem úpravy motoru je nová řidící jednotka, jejíž software v kombinaci s novým nerezovým výfukovm potrubím postrčil výkon z původních 270 koní na neskutečných 330 koní, to je dokonce ještě o 5 více než v případě Electric Orange Golfa od Cam Shaftu. Výfuk sám o sobě má prý hodně brutální zvuk, ale takovou libůstkou jsou speciální výfukové ventily, které se ovládají pomocí dvou tlačítek na palubní desce a dokáží způsob hromobití… Stačí se jen podívat na samolepku nad koncovkami, která hrdě hlásí, že výfuk je LOUDER THAN YOUR MOM LAST NIGHT (tedy hlasitější než tvoje máme poslední noc)…

Aby Golf s takovou silou řádně seděl na silnici a dal se bezpečně ovládat i v zatáčkách, zaujal místo sériových tlumičů a pružin nový sportovní podvozek H&R vyvinutý speciálně pro tuto úpravu. Celek doplňují 19 palcová kola BBS obutá do pneumatik Dunlop o rozměru 235/35 R19 v tmavě červené barvě. Celek doplňuje nový oblek v podobě šedé fólie doplněné o několik červených detailů.

 

Tak co? Líbí se vám více výtvor společnosti Cam Shaft nebo tenhle kousek od SchwabenFolia? 😉

-AR-