Toyota výrazně navýšila prodeje hybridních vozů

Autor: Pavel Srp - 20. 7. 2012


Během května letošního roku ohlásila společnost Toyota Motor Czech hybridní revoluci. V jejím rámci představila další 3 nové plně hybridní modely včetně cen. Oslovila tak především atraktivní cenou, která je vůbec poprvé na úrovni stejného modelu s konvenčním pohonem.

Po téměř třech měsících vyhodnocuje tuto akci jako velmi úspěšnou především z pohledu velmi výrazného nárůstu prodejů plně hybridních modelů značky Toyota.

Hybridní revoluce byla postavena především na představení trojice zcela nových plně hybridních modelů pro český trh – Yaris Hybrid, Prius+ a Prius Plug-in Hybrid. Během května byly zároveň u těchto modelů zveřejněny nejen ceny, ale také jednotlivé stupně výbav. Tyto tři novinky pro rok 2012 tak doplnily již stávající dva plně hybridní modely Prius (modernizace 2012) a Auris Hybrid.

Rozšířila se tak rodina plně hybridních vozů a to v době, kdy Toyota dosáhla celosvětových prodejů hybridů ve výši 4 milionů vozů. V současné době nabízí Toyota, jako jediná automobilka na našem trhu, celkem 5 plně hybridních modelů.

Toyota Motor Czech zaznamenala v následných dvou měsících, tzn. v květnu a červnu letošního roku nebývalý zájem veřejnosti o vozy vybavené plně hybridním pohonem.

V již zmíněných měsících květnu a červnu přijala 60 objednávek na hybridní vozy, čímž dosáhla v tomto období meziročního nárůstu +650%! Největší počet objednávek zaznamenala novinka – model Yaris Hybrid (40 vozů) – následován další letošní novinkou – modelem Prius+ (11 vozů) – rodinným sedmimístným plně hybridním modelem v segmentu MPV.

„Současná situace s prodejem plně hybridních modelů a také všeobecný zájem o tuto technologii v České republice nás nesmírně těší. Od roku 2004, kdy byl v ČR premiérově představen hybridní model Prius, svědomitě plníme roli průkopníka v této oblasti alternativního pohonu. Dnes, tedy po 8 letech usilovné práce v zájmu zvýšení povědomí o celé této technologii v ČR a zejména o jejích nezpochybnitelných benefitech pro zákazníky dosahujeme dalších hmatatelných úspěchů v prodejích“, říká Martin Peleška, obchodní a marketingový ředitel společnosti Toyota Motor Czech a dodává: “Na straně druhé nás však velký zájem především o model Yaris Hybrid přinutil k dodatečné žádosti o navýšení jeho výrobních alokací pro trh v ČR a SR. V současné chvíli jednáme o možnosti co možná nejrychlejších dodávek tohoto modelu do obou zemí v zájmu plného uspokojení zákazníka.“

K dnešnímu dni uzavřela Toyota v ČR již o 25% více objednávek, než za celý loňský rok 2011.

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru