Velmi zajímavé kousky se najdou na prodej také v České Republice. Našli jsme inzerát na pěkně provedenou repliku Škody 130 LR. Na prodej je v Mladé Boleslavi.

Dárcem se stala Škoda 130 L z roku 1986. Její karoserie byla kompletně vyvařená a vyztužená a na stavbu repliky byl použit bodykit ve stylu Škoda 130Lr/h. Vyměněny byly přední i zadní blatníky, které jsou nyní z laminátu, stejně jako oba nárazníky nebo zadní kapota. Přední zůstala sériová. Auto je lakováno dvěma barvami, ovšem ne jen tak ledajakými. Modrá je z kolekce Renaultu a bílou byste našli v katalogu Lotusu.

 

Přední sériová sedadla musela ustoupit závodním kouskům Sparco Sprint a místo zadních lavic zůstalo prázdné. Sériové tříbodové pásy nahradily čtyřbodové pásy Sparco. A protože nejde o závodní auto, ale spíše o počin tunera, byl interiér kompletně přečalouněn do bílé koženky a do auta putovala také nějaká ta hudební aparatura.

Škodovka se umí ale na silnici pěkně rozparádit. Původní motor nahradil agregát z mnohem novější Fabie. Pod kapotou je tedy možno nalézt motor o objemu 1,4 litru s výkonem 50kW osazený upraveným karburátorem Sedr32. Nové jsou jak sací (Škoda Rapid), tak výfukové (4 do 1) svody obalené termopáskou. Motor do otáček nemusíte příliš pobízet, díky odlehčenému setrvačníku po nich prahne doslova sám.

Aby si řidič upravený motor užil, musí fungovat podvozek. Přední náprava byla komplet přepracována podle dokumentace LA doplněná o 18 milimetrový stabilizátor. Navíc se myslelo i na „oči“. Nápravnice, horní i spodní ramena byla opískována a následně nalakována komaxitem v kombinaci modré a červené barvy. Na místo původních brzdičů putovaly čtyřpístkové třmeny s destičkami ATE, které se zakusují do vrtaných kotouču Ferodo Racing. Zadní náprava pouze prošla kompletní GO a byla nalakována do stejné barvy jako ta přední. Tlumiče majitel použil HP Sporting a pružiny jsou tuningové V-Maxx.

Aby bylo dílo dokonáno, jako třešnička na dortu působí litá kola Metalex o rozměrech 6,5 x 13 palců vpředu a 8,5 x 13 palců vzadu. Kola mají leštěné límce, zlacené šroubky a středy lakované do zlaté barvy.

Auto může být vaše za 119 000 Kč nebo ho můžete vyměnit za svojí Octavii… 😀 Inzerát najdete TADY.

-PS-