Společnost Hyundai Motor, jeden z největších a nejrychleji rostoucích výrobců automobilů na světě, odhalila první snímky exteriéru zcela nové generace oblíbených vozů Santa Fe. Zcela nová modelová řada Santa Fe bude mít světovou premiéru začátkem dubna na mezinárodním autosalonu v New Yorku.

Hyundai ponechává u nového modelu název „Santa Fe“, a navazuje tak na velmi dobrou pověst svého nejreprezentativnějšího modelu SUV. Modelová řada Santa Fe, která nyní vstoupí do své třetí generace, dosáhla na světových trzích od představení v roce 2000, kumulativního prodeje více než dva a půl milionu kusů (Korea: 680 000 / exportní trhy: 1,95 milionu vozů).

Nový Hyundai Santa Fe používá vlastní designérský koncept označovaný anglickým termínem „Storm Edge“, který vychází z filozofie designu značky Hyundai založené na fluidních tvarech. Inspirace pochází z pozoruhodných a dynamických obrazů vytvářených přírodou během vzniku bouře.

 

Třetí generace Santa Fe se může pochlubit sofistikovanými a ušlechtilými liniemi, které harmonizují s odvážnými a objemnými plochami. Výsledkem je agresivnější a klasičtější vzhled než u předchůdce.

V designu se uplatňuje šestiúhelníková maska chladiče, klíčový stylistický prvek rodinného vzhledu a značkové identity automobilů Hyundai, dále dvoubarevná mohutná spodní část karoserie vozu a širší přední a zadní nárazníky, které vytvářejí futuristický vzhled SUV v městském stylu.

Dynamické boční charakteristické linie propůjčují vozu aerodynamičtější profil, zatímco emocionální detaily vnějšího designu vytvářejí prémiový vzhled naznačující nový směr vývoje designu nové generace SUV značky Hyundai.

Zcela nový Santa Fe, jehož koncept se opírá o klíčové produktové vlastnosti, jako je „kultivovanost“, „elegance“ a „praktičnost“, se stane podle očekávání výrobce hitem na globálním trhu SUV, protože zákazníkům nabídne v každém ohledu nejlepší vlastnosti díky odlišnému designu, nejmodernějším technologiím, nízké spotřebě paliva a praktickému využití obestavěného prostoru.

Tisková zpráva/-PS-