Porsche Exclusive nyní nabízí kit pro nové Porsche 911, který zahrnuje jak vylepšení výkonu, tak i vzhledu. K dispozici je pro silnější model Carrera S. Sériový model má za zadními sedadly šestiválcový motor boxer o objemu 3,8 litru, který řidiči poskytuje výkon 294 kW/400 koní.

Základní úpravy motoru zahrnují speciální hlavy válců s novými vačkovými hřídely nebo nový systém sání s šesti klapkami. Posílen byl také systém chlazení, který nabídne vyšší odolnost proti přehrátí upraveného motoru. Tomu se také lépe oddechuje díky novému výfukovému potrubí se zvukovou klapkou a dvěma dvojitými koncovkami výfuku tak, jak je u Carrery S typické.

 

Motor můžete pozměnit také designově. Místo sériového krytu motoru si můžete zvolit designové provedení s motorovým prostorem v provedení z titanu doplněným o díly za karbonu.

Motor po úpravě disponuje výkonem zvýšeným o 30 koní oproti sériové verzi. Výsledkem je 316 kW/430 koní. To dokáže auto z klidu na 100 km/h vystřelit za rovné čtyři sekundy s automatickou převodovkou PDK v režimu Sport Plus. Ručička rychloměru pak statečně šplhá až na cifru 306 km/h (převodovka PDK) respektive 308 (se sedmistupňovým manuálem).

Jak jsme psali v úvodu. Úpravy Porsche Exclusive se neomezily pouze na techniku. Exteriér auta může být pozměněn plastovými díly, o kterých jsme se dozvěděli díky patentovému úřadu. Na výběr jsou dva kity. První kit, tzv. Sport Design Package, zahrnuje nový přední nárazník s větším otvorem pro přívod vzduchu, nový pevný zadní spoiler připomínající legendární „kachní ocas“ nebo přídavné pevné křídlo v rámci balíčku Aerokit Cup.

Změny se odehrají také v interiéru. V nabídce jsou ozdobné lišty a další doplňky v provedení kartáčovaného hliníku, karbonu nebo barvy karoserie. Pokud máte rádi soukromí, můžete si nechat zatmavit boční i zadní okna tmavými fóliemi.

-PS-