Značkový showroom značky Peugeot na Avenue des Champs-Elysées v Paříži získal v zimě charakter polárního kruhu a na dva týdny se dočasně přeměnil na butik značky Napapijri. Tato slavná značka sportovního oblečení rozpoznatelná podle norské vlajky zde ve spolupráci se značkou  Peugeot instalovala dočasný butik, kde se návštěvníci nejznámější pařížské ulice mohou seznámit s nabídkou Napapijri.

Společnosti Napapijri a Peugeot spojily v rámci výjimečného partnerství svá know how a připravily akci, která se bude konat v ideálně situovaném místě, na jedné z nejfrekventovanějších ulic na světě. Během dočasné prezentace se předvede jak originální svět značky Napapijri, tak crossover 3008, kterého se už v Evropě prodalo 438 000 kusů.

Oblečení značky Napapijri vyvolává emoce spojené s cestováním, objevováním a expedicemi do oblastí s extrémními podmínkami vyžadujícími high-tech materiály. Svůj dobrodružný charakter a styl zde přirozeně uplatňuje i vůz 3008 a současně se zde poprvé exkluzivně představuje i duch značky Napapijri.

 

Peugeot 3008 NAPAPIJRI

Vůz 3008 Napapijri je exkluzivně vybavený vnějšími lištami, prahovými lištami, koberečky a lištou na volantu s podpisem Napapijri. Uprostřed sedáku je vtištěný znak Napapijri a specifickou úpravou prošla rovněž kola.

Vůz se prodává v 15 zemích světa, mimo jiné i v České republice. Speciální série 3008 Napapijri určená pro český je nabízena ve čtyřech odstínech: černá Perla Nera, bílá Blanc Nacré, hnědá Rich Oak a šedá Vapor Grey a výhradně s motorem 2.0 HDi FAP. Tato limitovaná řada je sériově opatřena systémem WIP Bluetooth (HF Bluetooth + zásuvka USB), zadním parkovacím asistentem, systémem promítání informací na čelní sklo a paketem Aventure. Cena vozu je 555 000 Kč.

Tisková zpráva/-PS-