Peugeot 508 HYbrid4 se představuje jako sedan

Autor: Pavel Srp - 22. 6. 2012


Novátorská technologie HYbrid4 se nyní objevuje v nabídce značky Peugeot již u třetího modelu. Po crossoveru a allroadu se jedinečné funkce plně hybridního dieselu nabízejí i u sedanu. Peugeot 508 HYbrid4 představuje ve svém segmentu dosud nevídanou nabídku díky vysokému výkonu a díky emisím pouhých 95 g CO2/km jízdy.

Značka Peugeot je průkopníkem technologie „Full Hybrid Diesel“. Tato na trhu dosud nepřekonaná technologie byla vyvinuta tak, aby byla přizpůsobitelná jakékoliv platformě. Nyní se dostává i do sedanu 508. Peugeot HYbrid4 tak získává třetí rozměr.

Moderní pohon, vycházející ze spojení dieselového motoru 2.0 l HDi o výkonu 120 kW (163 k) a elektromotoru o výkonu 27 kW (37 k) získává nové příznivce a podíly na trhu, zejména v oblasti BtoB nebo v zemích, kde výše emisí CO2 podléhá vysokému zdanění.

Tato technologická novinka přinesla vynikající výsledky z hlediska výkonů i spotřeby paliva:

  • maximální výkon 147 kW (200 k)
  • pohon všech 4 kol
  • 4 režimy řízení, z toho 1 plně elektrický
  • emise 95 g CO2 / km a kombinovaná spotřeba 3,6 l / 100 km

Nový model si pochopitelně zachoval všechny vlastnosti, které se setkaly s úspěchem u modelové řady 508. Verzi HYbrid4 charakterizuje monogram, diskrétně zasazený do přední masky chladiče. Vůz si zachovává si čistý, elegantní a dynamický vzhled. Vysokou úroveň zpracování, která je charakteristická pro celou řadu 508, podtrhuje i ovladač umožňující zvolit jeden ze 4 režimů řízení (Auto, ZEV = nulové emise, Sport, 4WD), jenž je zabudován do středové konzoly.

Zavazadlový prostor s objemem 355 l (VDA 210) si zachovává praktičnost, zejména díky pravoúhlému tvaru. Zadní lavice je dělená v poměru 2/3 – 1/3 a pokud se využije celý prostor ve 2. řadě, může kapacita zavazadlového prostoru dosáhnout téměř 1 400 litrů.

A konečně uznávané dynamické kvality modelu 508 se zde znásobují díky technologii HYbrid4, která nabízí 4 různé režimy řízení a dokonale využívá know-how značky z hlediska nápravového systému (přední náprava pseudo McPherson, zadní víceramenná náprava).

Vůz 508 HYbrid4 se vyrábí ve francouzském městě Rennes a jeho prodej začne v Evropě v červnu. V České republice bude vůz uveden v září. Příjem objednávek začal předem v Nizozemsku, a do poloviny června 2012 jich bylo podáno již téměř 1600.

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru