Nová sedmá generace Golfu má za sebou mimořádně úspěšnou premiéru na českém trhu. Páteční slavnostní odhalení nového Golfu v reprezentačních prostorách společnosti Porsche Česká republika sledovalo díky jedinečnému internetovému přenosu téměř 2 000 lidí po celé České republice. Dalších více než 5 000 lidí se o víkendu osobně seznámilo se sedmou generací světového bestselleru u českých prodejců značky Volkswagen – mezi nimi jsme byli i my.

„Nový Golf je pro nás mezníkem a zároveň klíčovým produktem na již nastoupené cestě dlouhodobě udržitelného růstu značky Volkswagen. Recept na úspěch je překvapivě jednoduchý. Stačí mít výborný produkt, hodnotnou značku, vzdělanou a obětavou dealerskou síť a dobrou cenu. Mám radost z toho, že podle tohoto receptu dnes kromě nás vaří jen málokdo,“ prohlásil Petr Janeba, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

 

Celonárodní odhalení nového Golfu proběhlo v pátek večer v Praze a prostřednictvím internetu bylo přenášeno k prodejcům, kteří souběžně odhalovali Golf ve svých prostorách. Skalní příznivci značky Volkswagen mohli sledovat přímý přenos celé akce také na facebookové stránce Volkswagen Česká republika. Následující víkend otevřených dveří u všech českých prodejců Volkswagen umožnil zájemcům usednout za volant nového Golfu a přesvědčit se o jeho přednostech na vlastní kůži.

Nový Golf se na českém trhu prodává s bohatou výbavou za velmi atraktivní ceny, které začínají již od 339 900 Kč. Legendární hatchback, jehož pokroková konstrukce snížila hmotnost až o 100 kilogramů a spotřebu paliva až o 23 procent v porovnání s předchůdcem, nabízí ještě více prostoru, komfortu a bezpečnosti. Zákazníci mají na výběr tři stupně výbavy Trendline, Comfortline a Highline v kombinaci s technicky vyspělými motory TSI a TDI s výkonem od 63 kW (85 k) do 110 kW (150 k) a průměrnou spotřebou paliva od pouhých 3,8 l/100 km.

Tisková zpráva/-PS-