U německé tuningové společnosti MR Car Design jsme zvyklí spíše na stylingové úpravy než na úpravy performance. Tento Passat CC je však výjimkou. Pro porovnání se podívejte třeba na jejich nedávné projekty Volkswagen Caddy nebo Opel Insignia OPC.

Pro tuto úpravu posloužil jako základ nejsilnější nabízený Passat CC s šestiválcovým véčkem o objemu 3,6 litru, který v základu nabídne výkon 300 koní. V tomto případě motor přes šestistupňovou dvouspojkovou převodovku DSG pohání všechna čtyři kola.

V motoru ale nezůstal kámen na kameni. Základem úpravy je turbokit HGP Turbo Upgrade, který společně s několika dalšími drobnými, avšak zásadními úpravami dokázal výkon zvednout o více než dvě třetiny na výsledných 502 koní! Točivý moment vzrostl z původních 350 Nm na výsledných 700 Nm.

 

Aby řidič s autem mohl jezdit a nezahodil ho díky neovladatelnosti do prvního příkopu, byl sériový podvozek vyměněn za prvotřídní sportovní stavitelný podvozek KW. Nové jsou také přední i zadní brzdy, které dostaly nejen větší průměr disků, ale také vícepístkové třmeny. Passat CC bude ochotněj zatáčet také díky novému přednímu i zadnímu stabilizátoru od společnosti H&R či novým diskům kol od OZ Racing. Jejich průměr je 18 palců a jsou obuty do lepivých pneumatik o rozměrech 235/40 R18.

Kromě nových kol a koncovek výfuků byste zvenku ani nepoznali, že nejde o běžný Passat CC, ale o nebezepčnou střelu. Co vy na to? Máte raději podobné sleepery nebo chcete, aby vaše auto o své síle křičelo už na dálku? 😉 Podělte se s námi v komentářích 😉

-PS-