Lexus vítězí v indexu spokojenosti s prodejními službami organizace J.D. Power.

Autor: Pavel Srp - 1. 12. 2012


Automobilka Lexus má tu čest zaujmout nejvyšší pozici mezi prémiovými značkami díky dosažení nejvyššího bodového ohodnocení v oboru v rámci studie spokojenosti s prodejními službami (Sales Satisfaction Study – SSI) organizace J.D. Power and Associates pro rok 2012. Celkové dosažené skóre v tomto indexu činí 737, což oproti loňskému roku znamená zlepšení o 22 bodů.

„Prodejci vozů Lexus i nadále překonávají očekávání zákazníků formou promyšlených aktivit a výjimečné kvality služeb,“ uvedl Tim Morrison, viceprezident automobilky Lexus pro obchod a rozvoj prodejní sítě. „Díky jejich úsilí byl Lexus v posledních dvou letech nejlépe hodnocenou značkou ve studii spokojenosti s prodejními službami. I nadále budeme pokračovat v našem úsilí poskytovat zájemcům o vůz Lexus ty nejlepší zákaznické služby a celkovou zkušenost s nákupem vozu.“

Značka Lexus byla letos oceněna i v několika dalších průzkumech spokojenosti organizace J.D. Power and Associates. Kromě spokojenosti s prodejními službami se Lexus umístil na první příčce ve „spokojenosti zákazníků se službami prodejce mezi prémiovými značkami“ v rámci indexu zákaznických služeb a dále obdržel nejvyšší bodové ohodnocení mezi všemi značkami ve studii kvality nově pořízených vozů (Initial Quality Study) a ve studii spolehlivosti vozidel (Vehicle Dependability Study).

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru