Mnoho lidem se dozajista líbí ostře řezaný a velmi poutavý design Range Roveru Evoque, ale lidé od Hammanu si nejspíš řekli, že to stále ještě není úplně ono.

Hamman přerod vozu započal snížením vozu o 30 mm  za pomocí kratších pružin, přibyla také větší 22″ kola s titanovými šrouby, nový přední a zadní nárazník a speciálně navržený výfuk s masivní koncovkou vyvedenou uprostřed. Nové blatníky rozšiřují vůz vpředu o 70 mm a vzadu o necelých 80 mm. Celkový vzhled pak dotváří krásné kožené sedačky.

Hamman však neskončil jen vzhledem, podíval se i pod kapotu. Motoru se lépe dýchá díky již zmiňovanému výfukovému potrubí a vylepšenému nasávání vzduchu. Zvyšování výkonu je završeno úpravou řídící jednotky. Nárůst výkonu a kroutícího momentu u dieselové verze Evoque je až 31 koní a 80 Nm. Hamman nabízí i úpravu benzínové verze, která je bohužel dostupná pouze v Americe, tato úprava zahrnuje zvýšení výkonu až o 38 koní a 55 Nm.

 

U Hamman Range Rover Evoque dosti přiostřili, jak vzhledově, tak i výkonově. Navíc se jim úprava i celkem vydařila, co říkáte?

-TJ-