BMW: Rok 2011 byl v prodejích velice úspěšný

Autor: Pavel Srp - 6. 1. 2012


BMW Group Česká republika má ve svém portfoliu  vozy  a motocykly BMW  a vozy značky MINI. Počet registrovaných vozů značky BMW v České republice v roce 2011 doznal navýšení. V loňském roce bylo registrováno 3377 osobních vozů, což představuje nárůst o 10,5% oproti roku 2010.

Extrémně dobře si vedla  značka MINI a vykázala za loňský rok nárůst o vynikajících 79,12%. Za rok 2011 bylo celkem registrováno 163 kusů osobních vozů MINI.

Motocykly BMW navázaly na trend nastolený v roce 2010 a meziročně posílily prodeje o 12%. Celkově bylo v roce 2011 registrováno 296 nových motocyklů značky BMW. Motocykly BMW tímto potvrzují svou pozici v kategorii motocyklů o objemu nad        500 ccm a to i přes nepříznivý vývoj celkového trhu, který meziročně klesl o 10%,  respektive o 2% u motocyklů o objemu nad 500 ccm.


Vozy BMW

Nejprodávanějším vozem BMW v ČR za loňský rok se stejně jako v roce 2010 stalo BMW řady 5 ( 859 kusů). Tento model byl také vyhlášen Firemním autem roku v kategorii TOP v anketě ALD Automotive FLEET AWARDS 2011. Druhým a třetím nejprodávanějším vozem byly BMW X3 (515 kusů) a BMW X1 (466 kusů).

Celkově nejvíce žádanými vozy byly modely  s inteligentním systémem pohonu všech čtyř kol BMW xDrive. Jejich podíl mezi všemi prodanými vozy BMW v roce 2011 činil 78%. Tento fakt jen potvrzuje kvalitu systému xDrive, který je zákazníky stále více  žádanější. K nárůstu přispěla i nabídka systému xDrive i ve vozech BMW řady 5. V roce 2010 činil podíl vozů se systémem xDrive 58%.

Vozy BMW také získaly v anketě Auto roku KMN 2012 ocenění „Zelená vize roku 2012“ za model BMW i3  a „Zelené auto roku 2012“ pro model BMW 520d EfficientDynamics Edition.


MINI

Mezi vozy MINI si nejlépe vedl model MINI Countrymann. Jeho podíl činil  55% mezi ostatními MINI modely. Z tohoto počtu necelá polovina byla prodána s pohonem 4 kol.

MINI Countryman získal 3. místo v anketě  AutoDesign Awards 2011, vyhlášenou časopisem AutoDesign&Styling.


Dr. Josef Reiter, generální ředitel BMW Group Česká republika k dosaženým výsledkům dodal: „Výsledky roku 2011 nás velice těší, jelikož se nám podařilo výrazně navýšit prodej našich vozů a motocyklů. Nicméně, nový rok 2012 bude pro BMW Group rokem velmi významným. V rámci uvedení řady novinek budeme mít velice mladou a atraktivní produktovou paletu. Mezi nejvýznamnější bude jistě patřit BMW řady 3 sedan a první 4-dveřové  kupé BMW řady 6. A od těchto modelů si také nejvíce slibujeme a očekáváme další zvýšení zájmu o vozy BMW.“

 

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru