G-Power BMW M6 nabídne více než tisíc koní

Autor: Anina Russová - 27. 5. 2015


Jestli někdo v dnešní době umí dělat hodně rychlá auta, pak je to jistě automobilka BMW. Jejich divize M je hodně návyková záležitost… A nejen ty nové, ale i ty starší modely za to stojí, třeba předchozí generace BMW M6 (E63). I když je pro automobilku už minulostí, její fanoušci na ni nezapomněli. Není tak ostrá a hravá jako menší M3 nebo M4, ale její kvality jsou jisto jistě nepopíratelné.

Když je ale někomu její tovární nastavení málo, musí sáhnout po některém z renomovaných úpravců. Mezi ty jistě patří němečtí G-Power, které už jsme vám představovali. V jejich dílnách jsou BMW jako doma a své kvality předvedli na projektech M550d nebo rovnou vrcholné M5. S poslední úpravou M6 ale překonávají sami sebe. Dovolte nám představit vám G6M V10 Hurricane S!

Pětilitrový destiválec pod kapotou dostal dávku nového výkonu, takže se ve výsledku u G-Power dostali na 1001 koní (736 kW) při 8 000 otáčkách za minutu a točivý moment povyskočil na 900 Nm při 6 000 otáčkách za minutu! Zrychlení z 0 na 100 km/h se odehraje za 4.3 vteřiny, to je paradoxně o 0.1 sekundy pomalejší než má sériová M6 s 560 koňmi pod kapotou. S nějvětší pravděpodobností za to může obovský točivý moment, který má auto trochu problém přenést na silnici. Každopádně ke zrychlení na 200 km/h mu stačí jen čas kolem 9 sekund a na 300 km/h je za 21,5 sekundy od startu! To s úsměvem zahanbí i několik soupeřů z řad supersportů. Tahle M6 je totiž jen o 0.1 vteřiny pomalejší než Koenigsegg Agera! Maximální rychlost je neskutečných 370 km/h!

Pozměněn byl také esteriér, který dostal nové přední i zadní nárazníky, rozšířeny byly přední a zadní blatníky a na víku zavazadelníku přibyl nový spojler. Nový je samozřejmě také podvozek i brzdy, které jsou karbonkeramické.

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru