Isuzu

IAA Mobility 2023 | Mnichov

Letošní ženevský autosalon bude opět hlavně ve znamení čínských značek

Bez debat platí, že ženevský autosalon ještě před pár lety patřil k tomu největšímu, jaký se v Evropě pořádal. Byly také doby, kdy si účast každá automobilka dlouho plánovala a nebála se za stánek a propagaci utratit dost peněz. Zdá se ale, že tyto doby jsou dávno pryč. Letošní ročník autosalonu v Ženevě bude hlavně ve znamení čínských […]

Letošní ženevský autosalon bude opět hlavně ve znamení čínských značek Přečíst celý článek...

2014-bmw_x6

Svolávací akce za 15. týden 2023 se týkají hlavně airbagů Takata. Do servisu musí desítky aut

Zatímco za 14. týden roku 2023 nebyly v systému RAPEX zveřejněny žádné svolávací akce, tak za 15. týden jich bylo opět plno. Největším a nejčastějším problémem jsou airbagy Takata. Audi A4, S4, A4 Cabriolet, S4 Cabriolet, RS4, RS4 Cabriolet, A6, S6, A6 Allroad Quattro, RS6 (2004-2011) Kód svolávací akce: 69ER Důvod: Airbag se může časem

Svolávací akce za 15. týden 2023 se týkají hlavně airbagů Takata. Do servisu musí desítky aut Přečíst celý článek...

Toyota, Suzuki, Daihatsu a další firmy společně vyvíjejí užitkové vozy na elektřinu a vodík

Společnost Toyota Motor spolu se Suzuki Motor, Daihatsu Motor a Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) společně plánují v příštím roce dodat na trh elektrickou mini dodávku pro zásobování a dopravu zboží ve městech. Toyota zároveň v jiném konsorciu vyvíjí lehký nákladní automobil na vodíkové palivové články. Představí jej opět v příštím roce. Mini užitková

Toyota, Suzuki, Daihatsu a další firmy společně vyvíjejí užitkové vozy na elektřinu a vodík Přečíst celý článek...

Toyota_GR_Corolla_H2_Concept-vodik

Japonci rozjeli vývoj vodíkových spalovacích motorů. Spolupracuje na něm i Toyota

Společnosti Isuzu, Denso, Toyota, Hino Motors a Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) zahájily společný výzkum a vývoj vodíkových spalovacích motorů pro těžká nákladní vozidla. Cílem je najít možnosti budoucího využití spalovacích motorů v rámci uhlíkové neutrality. V současnosti se pro snižování emisí využívají nejčastěji hybridní vozy, elektromobily nebo auta na vodíkové palivové články. Záleží

Japonci rozjeli vývoj vodíkových spalovacích motorů. Spolupracuje na něm i Toyota Přečíst celý článek...

Toyota, Isuzu a Hino se spojily pro vývoj elektrických užitkových aut

Automobilky Isuzu Motors, Hino Motors a Toyota Motor Corporation uzavřely dohodu o společném vývoji užitkových vozidel a založily společnou plánovací firmu Commercial Japan Partnership Technologies Corporation. Zaměřit se chtějí na bateriové elektrické vozy, auta na vodíkové palivové články, technologie autonomního řízení a elektronické platformy pro menší užitkové vozy. Hlavním cílem spolupráce je snížení nákladů na

Toyota, Isuzu a Hino se spojily pro vývoj elektrických užitkových aut Přečíst celý článek...

2021-Isuzu_D-MAX- (8)

Nová generace Isuzu D-MAX se představuje. Má nový design, motor i bohatší výbavu

S více než čtyřmi miliony kilometrů a šesti lety vývoje investované do zcela nového modelu je sedmá generace modelu Isuzu D-MAX nejpokročilejším, vytříbeným a sofistikovaným vozidlem, jaké kdy slavná japonská automobilka vyrobila. Nový D-Max je již úspěšným příběhem a stal se lídrem na trhu v Thajsku, po USA druhém největším trhu pick-upů na světě. Jedná

Nová generace Isuzu D-MAX se představuje. Má nový design, motor i bohatší výbavu Přečíst celý článek...

isuzu-d-max-5-turbo-tuning-thajsko

Tenhle pick-up Isuzu má víc turbodmychadel než Bugatti Chirón

Dříve bylo turbodmychadlo hlavně způsobem, jak zvýšit výkon, dnes jde i o prostředek ke snižování emisí. Začalo to jedním turbodmychadlem, pokračovalo dvěma, ale i třemi nebo čtyřmi. Tohle Isuzu jich má ale pět. 5! Čím víc turbodmychadel, tím větší výkon a točivý moment, dalo by se velmi zjednodušeně říci. Pro příklad slouží například BMW, které

Tenhle pick-up Isuzu má víc turbodmychadel než Bugatti Chirón Přečíst celý článek...

test-2019-isuzu-d-max- (42)

Test Isuzu D-MAX Double Cab Premium 4WD (2019)

Nabídka pick-upů je dnes opravdu velká a rozhodně je z čeho vybírat. My jsme si do testu vzali jedno auto, které po našich silnicích zase až tolik nejezdí: Isuzu D-MAX. Drsný design Na pracovních (ale i stylových) pick-upech vlastně nemá moc cenu vymýšlet nějaké designové kudrlinky, důležité je, aby zvládaly to, k čemu vznikly. K

Test Isuzu D-MAX Double Cab Premium 4WD (2019) Přečíst celý článek...

Isuzu představilo limitovaný offroadový speciál pro fajnšmekry

Isuzu představilo v rámci automobilové výstavy v Birminghamu speciální verzi modelu D-Max, kterou ocení hlavně milovníci jízdy v opravdovém terénu, ale vyzkoušet ho bude moci jen 10 vyvolených. Arctic Trucks AT35 Safir, jak se novinka jmenuje, je totiž limitovaná edice. Tato novinka je vlastně hodně upravené Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 Double Cab s automatickou

Isuzu představilo limitovaný offroadový speciál pro fajnšmekry Přečíst celý článek...

Isuzu NPR + toyota ae86

Tohle Isuzu je hodně stylová odtahovka na driftovací speciál

Některá závodní auta sice mají registrační značky, například ta rallyová, ale to neznamená, že se s nimi může běžně jezdit po silnici. Na závody a ze závodů musejí být vezeny, nesmí jezdit po své ose. Nejinak je tomu u driftovacích speciálů. Američan Miles Shinneman si ale tu svoji velmi stylově upravil a sladil ji i

Tohle Isuzu je hodně stylová odtahovka na driftovací speciál Přečíst celý článek...

Fotoreportáž IAA Frankfurt 2013, díl 11.: Changan, závodní auta a vše ostatní

Máme tady poslední galerie z letošního frankfurtského autosalonu a v té se zaměříme na to, co nám zbylo. Všechny významné v Evropě prodávané značky jsme si ukázali, viděli jsme i práce tunerů nebo veterány a klasická auta, ale zbývají nám společnosti prodávající pneumatiky (Nexen Tyres, Hankook, Bridgestone a podobně), brzdy (Brembo) a podobně. Na výstavišti

Fotoreportáž IAA Frankfurt 2013, díl 11.: Changan, závodní auta a vše ostatní Přečíst celý článek...

Test Isuzu D-MAX: Poctivý pracant

Kromě obyčejných a sportovních aut nebo SUVéček našimi testy projdou také automobily, které nemají za úkol oslovit běžné zákazníky pošilhávající po hatchbacku nižší střední třídy nebo manažery hledající tu správnou limuzínu. Občas vám přineseme test takového auta, které má cílovou skupinu spíše „mimo město a tam, kde je potřeba převážet náklad“. A jedním takovým je

Test Isuzu D-MAX: Poctivý pracant Přečíst celý článek...

Přejít nahoru