Na 82. ročníku ženevského autosalonu uvidí návštěvníci další fázi omlazování produktové nabídky automobilky Toyota, včetně nové dávky emocí v podobě modelu GT 86, a stejně tak rozšíření technologie plně hybridního pohonu do dalších automobilových tříd.

Yaris Hybrid

Yaris Hybrid, který se představí ve světové premiéře, přinese do třídy malých vozů velkou dávku inovací. Model přiblíží technologii pohonu Toyota Hybrid Synergy Drive® širšímu spektru zákazníků a představí se jako cenově nejdostupnější vůz s plně hybridním pohonem na evropském trhu. Model s nejnižší hladinou emisí ve své třídě spojuje hladce fungující tichý pohon s výtečnou agilitou při jízdách ve městě a co nejprostornějším interiérem při zachování kompaktních vnějších rozměrů.

 

Koncept FT-Bh

Koncept FT-Bh, rovněž představený ve světové premiéře, zhmotňuje studii ultralehkého vozu s plně hybridním pohonem, zkonstruovaný s cílem dosáhnout nízkých emisí při zachování cenově dostupné výrobní platformy. Při návrhu koncepce se uplatnily principy a myšlenky zavrhující neobvyklé a drahé materiály či složité postupy, s preferencí pouze těch, které se v automobilovém průmyslu běžně používají.

GT 86

Netrpělivě očekávaný model Toyoty GT 86, představený v evropské premiéře, se dostane na evropské trhy letos v létě. Nejnovější sportovní model od Toyoty přináší zákazníkům přímočarost, radost a atraktivní řidičské zážitky za rozumnou cenu.

Koncepty TOYOTA NS4 a FCV-R

V evropské premiéře se představí koncepty TOYOTA NS4 a FCV-R. TOYOTA NS4 je příští generací hybridního vozu s technologií Plug-in (PHEV), který je odpovědí na poptávku zákazníků po vyšší přidané hodnotě v oblasti hybridního pohonu v podobě pokrokového designu, propracovaného uspokojení smyslových zážitků a vyššího zapojení do řízení vozu. Koncept FCV-R zhmotňuje další krok Toyoty na cestě k sériově vyráběným vozům na vodík, s cílem uvést do roku 2015 nový sedan poháněný palivovými články (FCV).

TOYOTA diji

Možnosti maximálního přizpůsobení uživateli představuje koncept TOYOTA diji, který se v Ženevě rovněž ukáže v evropské premiéře. Celý povrch vozidla, tedy karoserie i interiér, je pojat jako zobrazovací plocha umožňující řidiči dle libosti volit barvu karoserie i zobrazovaný obsah. Zobrazování textů a informací není o nic složitější než stažení aplikace. TOYOTA diji kromě toho dokáže navazovat spojení s okolními vozidly a infrastrukturou, a tak nabídnout požitek z ryzí on-line jízdy.

Tisková zpráva/-PS-