Program ŠKODA Plus v růstovém kurzu

Autor: Pavel Srp - 9. 11. 2012


Program ŠKODA Plus pro prodej ojetých vozů slaví úspěch: v prvních třech čtvrtletích roku 2012 v České republice výrazně vzrostly prodeje. Od ledna do září zajistili partneři programu ŠKODA Plus odbyt pro 16.700 vozů, což představuje ve srovnání se stejným obdobím minulého roku nárůst o dvanáct procent. Nejprodávanějším modelem je ŠKODA Octavia.

ŠKODA Plus je program prodeje ojetých vozů u vybraných smluvních obchodníků ŠKODA v České republice. V rámci programu jsou nabízena vozidla kategorie Roční vozy, jejichž stáří nepřesahuje 18 měsíců a počet ujetých kilometrů je maximálně 30 000. Spolu s nimi získává nový majitel benefit v podobě čtyřleté tovární záruky. Partneři programu ŠKODA Plus nabízí navíc vozy pod označením Vyzkoušené ojeté vozy. Do této kategorie spadají nejen vozy ŠKODA, ale i vozidla dalších značek. Tyto vozy splňují přísné kvalitativní standardy, disponují servisní knížkou a jsou mladší pěti let. Na přání může zákazník získat na tato vozidla roční záruku.

„Program ŠKODA Plus se úspěšně rozvíjí,“ říká Petr Pečenka, ředitel ŠKODA AUTO Česká republika. „I přes nesnadné ekonomické podmínky se nám podařilo během prvních devíti měsíců roku 2012 výrazně zvýšit prodeje. Stále více zákazníků se zajímá nejen o atraktivní zánovní vozy ŠKODA, ale také o celý program ŠKODA Plus, v jehož rámci jsou nabízeny kvalitní ojeté vozy. Rostoucí zájem zákazníků nás těší a je důkazem toho, že spuštění programu v roce 2009 bylo důležitým a správným krokem,“ uzavírá Pečenka.

Spolu s nárůstem prodeje se zvyšuje i počet partnerů programu ŠKODA Plus. V současné době je zákazníkům k dispozici 95 prodejních míst. Ve srovnání s rokem 2011 se jedná o nárůst o 46 procent. Nabídka vozů v programu ŠKODA Plus standardně převyšuje 3 000 vozů. K dostání jsou nejen vozy ŠKODA, ale i modely jiných značek. Vozy ŠKODA tvoří přibližně 75 procent celkové nabídky. Nejprodávanějším modelem je ŠKODA Octavia s podílem 38 procent, následuje Fabia, Superb a další modely.

Nabídku programu ŠKODA Plus tvoří z velké části referentské vozy zaměstnanců ŠKODA AUTO a vozy ze zaměstnaneckého operativního leasingu. Obchodníci navíc zajišťují odbyt i pro předváděcí vozy a vykoupené ojeté vozy. Všechny vozy v programu ŠKODA Plus musí splňovat přísná kritéria kvality. Základním kritériem je řádně vedená servisní knížka. Vozidla poté procházejí přísnými kontrolami a předprodejní přípravou od zkušeného a proškoleného personálu.

ŠKODA AUTO spustila program ŠKODA Plus v lednu 2009 ve spolupráci s finanční společností ŠkoFIN. Vznik iniciovala vysoká poptávka po zánovních vozech v České republice. Jeho cílem je podpora prodeje, zkvalitnění nabídky a financování ojetých vozů v autorizované prodejní síti.

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru