Porsche v Ženevě se silnými partnery

Autor: Pavel Srp - 4. 3. 2014


Porsche na autosalonu v Ženevě představuje nové silné partnerství v motorsportu: společnost DMG MORI se stala exkluzivním partnerem Porsche Teamu v nejvyšší kategorii vytrvalostních závodů World Endurance Championship (WEC). Šampionát WEC má osm závodů na třech světových kontinentech, jejichž vyvrcholením je závod 24 hodin Le Mans. Jméno DMG MORI vyjadřuje spojení dvojice vedoucích společností ve výrobě obráběcích strojů.

Friedrich Enzinger, viceprezident LMP1, říká: „Jsme velmi hrdí na toto partnerství pro náročný projekt WEC.“ Dr. Rüdiger Kapitza, předseda představenstva DMG MORI SEIKI AG, dodává: „DMG MORI znamená tradici, přesnost a vedoucí technologickou společnost v celosvětovém měřítku. Z tohoto důvodu naše společnost ladí s hodnotami a technologickými standardy společnosti Porsche. Těšíme se na silné a plodné partnerství.“

Nabídka produktů DMG MORI obsahuje pokrokové obráběcí stroje a služby, stejně tak jako softwarová a energetická řešení. Hlavním oborem DMG MORI je výroba obráběcích strojů. Globální společnost vlastní 21 výrobních a 146 obchodních a servisních organizací.

Loga DMG MORI jsou umístěna na prominentních místech na bocích velkého spoileru závodního vozu, stejně tak jako na přídi, předním spoileru a pod světlomety.

Porsche-919-Hybrid-LMP1-testing

Dokonalé načasování

Švýcarský výrobce hodinek Chopard se vyznačuje mottem „Passion for Excellence – Vášeň pro dokonalost“, a právě toto heslo je v souladu s přístupem Porsche. Chopard uzavřel partnerství s oběma továrními týmy Porsche v kategorii LMP1, stejně tak jako s týmem Porsche Team Manthey provozujícím dvojici vozů 911 RSR. Používat se pro toto partnerství bude spojení „Official Timing Partner Porsche Motorsport – Oficiální partner Porsche Motorsport pro časomíru“.

Historie společnosti Chopard začala v roce 1860, kdy Louis-Ulysse Chopard začal ve městě Sonvillier v srdci švýcarského kantonu Jura vyrábět strojky na měření času. Od roku 1937 má tato společnost sídlo v Ženevě. V roce 1963 se stal majitelem společnosti Chopard Karl Scheufele z německého Pforzheimu, který ji vlastní dodnes a provozuje ji jako rodinnou firmu. Jeho potomci, Caroline a Karl-Friedrich, jsou v současnosti prezidenti. Symbióza mezi sportovností a perfektní časomírou se proměnila v nadšení pro závodění, což v roce 1988 vedlo k zahájení prodeje hodinek „Mille Miglia“.

Bryce_Miller_Porsche_LBGP_2012

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru