Společnost J.D. Power and Associates sdělila, že MINI je značkou, která na americkém trhu učinila největší zlepšení ve vnímání zákazníků. Jim McDowell, Vice President MINI USA, k tomu říká: „MINI svým zákazníkům nabízí jedinečné zážitky v každém ohledu a v každé oblasti činností. Vše začíná již propracovaným konfigurátorem a končí navazujícími prodejními i poprodejními službami. Speciální zážitky samozřejmě poskytují rovněž samotné automobily s pokrokovou technikou a unikátním jízdním projevem. Ocenění MINI od společnosti J.D. Power and Associates za největší zlepšení v zážitcích, které tato značka svým zákazníkům poskytuje, je oceněním pro celou komunitu zákazníků MINI.“

Toto ocenění značka MINI získala na základě výzkumu zahrnujícího období tří let, který vznikl s využitím pěti studií zaměřených na zkoumání spokojenosti a kvality na americkém automobilovém trhu. Přestože zlepšení v oblasti poskytování služeb svým zákazníkům zaznamenalo několik značek, u MINI došlo k největšímu posunu.

MINI v USA

 

MINI je nezávislou značkou BMW Group a na americkém trhu operuje jako obchodní jednotka společnosti BMW of North America, LLC, sídlící ve Woodcliff Lake v New Jersey. MINI USA na americkém trhu operuje ve 38 státech prostřednictvím 113 prodejců. Značka MINI vstoupila na americký trh v roce 2002 s modely MINI Cooper a MINI Cooper S, od té doby se i na tomto trhu zvětšil počet modelových řad na šest.

J.D. Power and Associates

J.D. Power and Associates je marketingovou a informační agenturou s celosvětovým pokrytím svých služeb. Podává relevantní předpovědi, ale také informace týkající se zlepšování služeb, zpracovává indexy spokojenosti zákazníků a mnoho dalšího. Pravidelně publikované indexy spokojenosti a kvality se každým rokem získávají na základě odpovědí milionů zákazníků. Pro více informací týkajících se nabízených typů hodnocení společnosti navštivte stránky JDPower.com. J.D. Power and Associates je obchodní jednotkou společnosti The McGraw-Hill Companies.

Tisková zpráva/-PS-