Hyundai upevňuje pozici druhé nejprodávanější značky v ČR

Autor: Pavel Srp - 9. 3. 2012


Výsledky únorových prodejů opět potvrzují kvalitu a bezkonkurenční nabídku vozů značky Hyundai. Nejen v únoru, ale i za první dva měsíce letošního roku se stala druhou nejprodávanější značkou v ČR v kategorii osobních automobilů. Na českém trhu bylo v únoru prodáno 1 187 osobních vozů Hyundai, značka získala téměř 9% podíl na trhu v ČR a oproti únoru 2011 se jedná o 36% nárůst. Za první dva měsíce letošního roku bylo prodáno 2 157 osobních automobilů Hyundai, což je dokonce 38% nárůst oproti loňskému roku.

Velkému zájmu zákazníků se těší model i30, který je číslem 1 v nižší střední třídě a nastupující generace i30 tuto pozici zcela jistě ještě více upevní. Nejprodávanějším modelem Hyundai byl v únoru model i20, kterého se prodalo 324 kusů a je číslem 2 mezi malými vozy. Největší nárůst prodejů ve srovnání s únorem loňského roku ale zaznamenal model ix20, a to 55%. V únoru se prodalo 237 vozů tohoto modelu a patří mu druhé místo v kategorii MPV. Novinka z loňského roku Hyundai i40 se v prodejích manažerských vozů od začátku roku již probojoval na 4. příčku.

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru