Alfa Romeo na pařížském autosalonu představila působivou expozici, která demonstruje dynamickou a vitální povahu značky. Výstavní prostor je koncipovaný jako klikatá silnice, což je ideální scenérie pro zážitek, jaký prý lze okusit pouze za volantem vozidel Alfa Romeo. Vystavená vozidla i samotná expozice oslavují partnerství mezi Alfou Romeo a Eni FIM SBK Superbike World Championship, které dokonale vyjadřuje nadšení značky pro motoristický sport.

V této půvabné scenérii jsou k vidění čtyři modely MiTo: Safety Car používaný ve světovém šampionátu SBK, dvě verze odvozené od Safety Caru MiTo, jež budou na trh uvedeny v blízké době – limitovaná dvousetkusová edice Superbike 170 k a Turbo TwinAir Superbike Special Series – a nakonec verze Exclusive s paketem Sport. Vedle těchto sportovních verzí MiTa je vystaven motocykl Aprilia, který v šampionátu SBK sedlá Max Biaggi.

Zdrojem inspirace dvou nových speciálních edicí byl oficiální Safety Car šampionátu Eni FIM SBK Superbike World Championship, jež vychází z Alfy Romeo MiTo Quadrifoglio Verde 1.4 MultiAir 170 k. Sportovní povahu tohoto speciálu zvýrazňuje exkluzivní barva Rosso Competizione. Safety Car se objevuje na trati v zahřívacích kolech před každým závodem superbiků a také v dalších závodech, které se ve dnech světového šampionátu pořádají. Jedná se o Supersport World Championship, FIM Superstock 1000 Cup a Superstock 600 European Championship.

 

V záři reflektorů se vyhřívá také Giulietta, která veřejnost okouzlí vytříbeným balíčkem Collezione a exkluzivním výbavovým stupněm Sportiva inspirovaným legendárním Quadrifoglio Verde, tedy symbolem technické výjimečnosti Alfy Romeo. Jedná se o dvě důležité inovace, které by měly přispět prodejnímu úspěchu Alfy Romeo Giulietta. Od poloviny roku 2010, kdy byla Giulietta uvedena na trh, bylo prodáno přes 165 000 modelů.

Tisková zpráva/-PS-